وبسایت خبری تحلیلی ملک رادار

سرویس های ارسال آگهی تلگرامی ملک رادار

سرویس ارسال آگهی تلگرامی ملک رادار (بات و اپ تحت وب ملک رادار) در ۲ نسخه مجزا یکی برای مشاورین املاک (فایلینگ ملک رادار) و دیگری برای عموم شهروندانی که دنبال خرید یا رهن و اجاره واحد مسکونی و یا اداری هستند ایجاده شده و قابل استفاده است. این سرویس‌ها هم اکنون در استان تهران، استان البرز (کرج و حومه)، خراسان بزرگ(مشهد و حومه،  بعلاوه شهرهای نیشابور، سبزوار، بیرجند، بجنورد و …)، استان‌های شمالی (گلستان، مازندران و گیلان) و همچنین استان فارس در دسترس هستند.

۱- سرویس‌های ویژه مشاورین املاک (فایلینگ ملک رادار):

ربات تلگرامی ملک رادار

بات ملک رادار – ویژه مشاورین املاک (فایلینگ ملک رادار) جدیدترین آگهی های شخصی از سایت های دیوار و شیپور و روزنامه همشهری (در تهران) را روزانه در محدوده فعالیت مشاور املاک ارسال می کند. اطلاعات بیشتر در خصوص این سرویس را اینجا ببینید.

برای دسترسی به این سرویس‌های تلگرامی، بر روی لینک‌های زیر کلیک کنید:

برای دسترسی بدون نیاز به تلگرام و ورود مستقیم به اپ تحت وب ملک‌رادار، اینجا را کلیک کنید

۲- سرویس‌های ویژه شهروندان جویای ملک:

ربات تلگرامی جستوی املاک

این سرویس‌های ارسال آگهی، خدمت جدیدی را برای تمام کسانی که دنبال خرید یا اجاره واحد مسکونی یا اداری/تجاری هستند فراهم می کند. این سرویس‌ها جدیدترین آگهی‌های ملکی سایت‌های دیوار، شیپور، دلتا، آی‌هوم، آلونک، روزنامه همشهری (در تهران) و به زودی سایر سایت های ملکی را در طول روز و به تفکیک رهن-اجاره و فروش، در محله‌های دلخواه شما برایتان ارسال می‌کند. همچنین در این سرویس شما می توانید شرایط آگهی دریافتی را (قیمت، متراژ، تعداد اتاق خواب) نیز تنظیم کنید.

چرا ربات های ملک رادار را انتخاب کنم؟ مزیت های این ۲ سرویس چیست؟

مهم ترین مزیت‌های این ۲ سرویس عبارت است از:

⏰ ارسال آگهی با سرعت بالا: آگهی‌ها در طول روز، به صورت متوسط کمتر از دو ساعت پس از درج در سایت‌ها، در اختیار شما قرار می‌گیرد.

? پشتیبانی ۲۴ ساعته: در هر زمان که سوال یا اشکالی در رابطه با سرویس داشته باشید می‌توانید در خود ربات چت کرده و مطرح بفرمایید.

? ارسال فایل در تمامی ایام سال از جمله تعطیلات رسمی: شما در تمامی ۳۶۵ روز سال می‌توانید فایل‌های ثبت شده در سایت‌های ملکی را از ۸ صبح الی ۹ شب دریافت کنید. فایل های ثبت شده در طول شب، صبح روز بعد ارسال می شوند.

همچنین:

  • این سرویس ها در بستر تلگرام فعال شده اند تا اطلاع‌رسانی آنها با سرعت و سهولت به کاربران صورت گیرد.
  • این ۲ سرویس تمامی انواع آگهی‌های خرید و فروش، و رهن و اجاره در بخش مسکونی (آپارتمان، خانه، ویلا، زمین، کلنگی و مستغلات) و اداری-تجاری (اداری، مغازه، تجاری، انبار، زمین زراعی و باغ) را به طور کامل، به روز و منسجم در اختیار کاربران هر کدام از ربات ها قرار می دهد.
  • کاربران در این ۲ سرویس می‌توانند با توجه به نیاز خود، با انتخاب محله یا محله‌های موردنظر برای دریافت آگهی‌ها و همچنین تنظیم دریافت نوع آگهی از دریافت فایل‌های مرتبط و متناسب با نیاز خود بهره‌مند شوند. همچنین در هر زمان شما می‌توانید محدوده‌های انتخابی، نوع آگهی (اجاره/فروش) و نوع ملک(مسکونی/اداری-تجاری) برای دریافت فایل را تغییر دهید.
  • هزینه اشتراک برای بات مشاورین با قیمت بسیار مناسب و رقابتی صورت گرفته است.
  • استفاده از بات ملک رادار ویژه شهروندان جویای ملک رایگان است.

 

تمام حقوق این سایت متعلق به ملک رادار می باشد.


استفاده از مطالب سایت تنها با ذکر منبع بلامانع است.