وبسایت خبری تحلیلی ملک رادار

معرفی، راهنما و سوالات متداول سرویس مشتری‌یاب

معرفی:

سرویس مشتری‌یاب ملک رادار ویژه مشاوران حرفه‌ایی املاک است.

در این سرویس، لیست مشتریانی که در محدوده فعالیت مشاور به دنبال خرید یا اجاره ملک هستند در اختیار وی قرار می‌گیرد. این مشتریان از طرق مختلف جذب و مستقیما وارد سرویس ملک‌رادار شده‌اند و پس از تایید کارشناس ملک‌رادار در لیست مشتری‌یاب مشاور به اون نشان داده می‌شوند.

این مشتریان برای تماس مشاورین فعال ملک‌رادار و معرفی ملک به ایشان اعلام آمادگی کرده‌اند و درخواست ملک ایشان به تایید کارشناس ملک‌رادار رسیده است. با خرید بسته‌های مشتری یاب، امکان دریافت شماره مشتری دلخواه، از بین لیست مشتریان فراهم می‌شود.

سرویس مشتری‌یاب ملک‌رادار

مزیت‌ها:

مهم‌ترین مزیت سرویس مشتری‌یاب، دسترسی مشاورین ملک‌رادار به منبعی از مشتریان است که دیگر مشاورین  و از روش‌های معمول به عمده مشتریان این منبع دسترسی ندارند، چرا که مشتریان مستقیما توسط ملک‌رادار بازاریابی و وارد سیستم شده‌اند و پس از تایید کارشناس ملک‌رادار در لیست مشتری‌یاب مشاور قرار گرفته‌اند. دیگر نیاز نیست ساعت‌ها در انتظار مشتریانی باشید که به شما زنگ بزنند یا به دفتر شما مراجعه کنند. ملک‌رادار مشتریانی که در محدوده کاری و متناسب با لاین کاری و فایل‌های شما هستند را در اختیار شما قرار می‌دهد. حالا شما می‌توانید با مشتری‌های منتخب و آماده تماس بگیرید.

مشاورانی که سرویس مشتری‌یاب را خریداری کرده‌اند، می توانند سریعتر و راحت‌تر از سایر مشاوران به مشتریانی که به دنبال خرید یا اجاره ملک هستند دسترسی داشته باشند. این مزیت به معنی افزایش معاملات و سطح درآمد برای مشاوران است.

مشاوران می‌توانند لیست مشتریان را شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل، در اختیار داشته باشند. در بازار کنونی، مشتری حتی بیشتر از فایل سرمایه است! داشتن فایل بدون مشتری در بازار کنونی  بی‌فایده است. اگر می‌خواهید یک قدم جلوتر از رقبا باشید باید مشتری داشته باشید.

امکانات:

مشخصات ملک مدنظر مشتریان به صورت لیست با قابلیت جستجو در اختیار مشاوران قرار می‌گیرد و برای دریافت شماره تماس مشتری نیاز به خرید و شارژ این سرویس می‌باشد.

مشاور هر لحظه می‌تواند در اپ تحت وب خود مشتریان را مشاهده و از این بین مواردی که فایل متناسب آن‌ها را دارد انتخاب کرده و تماس بگیرد. همچنین امکان مرتب سازی لیست براساس جدیدترین مشتری‌ها، فعالیت مشتریان و بودجه مشتریان فراهم شده است. مشتریانی هم که در ۴۸ ساعت گذشته به لیست اضافه شده باشند با تگ جدید مشخص می‌شوند.

* محدودیت زمانی برای استفاده از شارژ تعداد شماره خریداری شده وجود ندارد.

در این لیست مشتریانی که به دنبال رهن و اجاره و یا به دنبال خرید در هر دو بخش مسکونی و اداری و تجاری (شامل کلنگی،زمین، مشارکت،پیش فروش و مستغلات) هستند قابل مشاهده است.

مشتریانی که در سرویس مشتری یاب به مشاوران معرفی می‌شوند متقاضیانی هستند که از خدمات ملک‌رادار استفاده می‌کنند و تمایل دارند  مشاوران ملک‌رادار به آنها ملک معرفی کنند. لیست مشتریان به صورت مستمر به روز رسانی می‌شود.

در این لیست مشتریان قیمت، متراژ، تعداد اتاق خواب، پارکینگ، آسانسور، سال ساخت، میزان نقدینگی و دیگر مشخصات مدنظر خود را مشخص کرده‌اند. مشاوران با بررسی فایل‌های خود متناسب با نیاز آن‌ها می‌توانند مشتری خود را انتخاب کنند و با وی تماس بگیریند.

سرویس مشتری یاب ملک‌رادار

سرویس مشتری‌یاب در اپ تحت وب ملک‌رادار در قسمت منو در دسترس است و بدون نیاز به تلگرام و فیلترشکن قابل استفاده است. در بازار راکد کنونی داشتن مشتری برای فایل‌های شما برگ برنده شماست.

تمدید:

هنگامی که مشاور اقدام به تمدید سرویس نماید تمام شماره‌های بسته باقی مانده از اشتراک قبلی به شارژ جدید اضافه می‌شود و به همین دلیل مشاور می‌تواند پیش ازاتمام بسته فعلی بسته جدید را خریداری کند.

بسته مشتری‌یاب ملک‌رادار

سوالات متداول:

سوالات متداول:

۱. سرویس مشتری‌یاب را کجا پیدا کنیم؟

این سرویس در اپ تحت وب ملک‌رادار ارائه می‌شود. در اپ تحت وب در گوشه بالا سمت راست صفحه وارد منو شده و گزینه دوم سرویس مشتری‌یاب را بزنید.

۲. سرویس مشتری‌یاب  ماهانه یا سه ماهه است، تا چه زمانی فرصت داریم استفاده کنیم؟

این سرویس محدودیت زمانی ندارد و تا هر زمان بسته تعدادی تمام نشده قابل استفاده است.

۳. مشتری که به من معرفی می‌شود آیا به مشاوران دیگر هم معرفی می‌شود؟

در یک روز بیش از سه مشاور به شماره یک مشتری دسترسی ندارند، همچنین مشاورین محدودی امکان استفاده از سرویس در هر محله را دارند.

۴. با تغییر محدوده کاری آیا لیست مشتریان محدوده تغییر می‌کند یا خیر و همچنان مشتریان محدوده قبلی را می‌بینیم؟

شما با تغییر محدوده و تنظیمات، مشتریان متناسب با تنظیمات جدید را مشاهده می‌کنید.

۵. اگر شماره مشتری را انتخاب کنیم آیا برای دفعه بعد می‌توانیم شماره را ببینیم یا پاک می‌شود؟

اگر مشتری همچنان فعال باشد و به‌دنبال خانه باشد، برای شما قابل مشاهده خواهد بود و هر زمان که مایل باشید می‌توانید به آن مراجعه کنید.

۶. این مشتریان از کجا شناسایی شده‌اند آیا شماره آن‌ها مجازی است یا واقعی؟

این مشتریان از طرق مختلف جذب و مستقیما وارد سرویس ملک‌رادار شده‌اند. همچنین مشتریان برای تماس مشاورین فعال ملک‌رادار و معرفی ملک به ایشان اعلام آمادگی کرده‌اند و توسط کارشناس ملک‌رادار تایید شده‌اند.

شهروندانی که در سرویس مشتری‌یاب به مشاوران معرفی می‌شوند، کاربران اختصاصی ملک‌رادار هستند که مشخصات موردنظر خود را در سامانه شهروندان ملک‌رادار ثبت کرده و همچنین برای تماس مشاوران ملک‌رادار موافقت خود را اعلام کرده‌اند. دقت معرفی مشتریان این سرویس بالای ۹۰ درصد است.

۷. سرویس مشتری‌یاب در کدام شهرها فعال است؟

این سرویس در حال حاضر در استان‌های تهران، البرز و خراسان فعال است. همه روزه صدها شهروند جویای ملک در استان های تهران، البرز و خراسان برای جستجوی ملک مورد نظرشان از خدمات ملک‌رادار استفاده می‌کنند و در صورت تمایل شماره تماس‌شان را به مشاوران فعال ملک‌رادار می‌سپارند.

۸. اگر در سرویس با مشکل مواجه شدیم چه کار کنیم؟

در صورت مواجهه با مشکل با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۴۸۰۸  تماس گرفته و یا در ربات تلگرامی ملک‌رادار پیام دهید و چت کنید. در اولین فرصت همکاران ما در بخش مشتری یاب با شما تماس خواهند گرفت.

۹. در این لیست چه مشخصاتی هست و چگونه مشتری که می‌خواهیم را انتخاب کنیم؟

در لیست مشتریان، شهروند قیمت، متراژ ،تعداد اتاق خواب، آسانسور و پارکینگ، سال ساخت، میزان نقدینگی و سایر مشخصات ملک مدنظر خود را تعیین کرده که می‌توانید با توجه به آن مشتری را انتخاب کنید.

تمام حقوق این سایت متعلق به ملک رادار می باشد.


استفاده از مطالب سایت تنها با ذکر منبع بلامانع است.