وبسایت خبری تحلیلی ملک رادار

مطالب مشابه

6 Comments

  1. 97

    خیلی ها سپرده دارند ولی به خاطر بی ارزشی این وام توان خرید ندارند و پولشان در بانک مانده است. این طرح کاملا به نفع بانک مسکن و نوعی کلاه بردای است

    پاسخ
    1. م-ر

      من از آذر ۹۶ وامم آماده شده ولی هنوز نتونستم چیزی بخرم.پول من هم بعد از آماده شدن وام هنوز نگه داشته اند که این واقعا نامردیه ،چون من پولم مدتها برای وام خوابیده،بعد از آماده شدن وام نباید پول نگه دارند ولی متاسفانه این کار ناجوانمردانه را انجام میدهند.

      پاسخ
  2. مسکن يکمي

    یک فکری به حال ما مسکن یکمی ها هم بکنید. یکسال پولمان در بانک مسکن بود ولی الان با وام هم هیچ ارزشی نداره. البته برای بانک خیلی خوب شده که به دلیل ارزش کم وام کسی حتی بعد از یکسال هم از آن استقاده نمیکنه. چرا صدایی از هیچ کس در نمیاد؟ وزیر که بالاشهر تهران خونه چند ده میلیاردی داشته باشه معلومه که فکر من احمق که گول بانک مسکن را خوردم نیست. افزایش که ندادید ، حداقل بازپرداختش طولانی بشه یا یکسال بعد خرید تنفس بدن و بعدش قسط شروع بشه..

    پاسخ
  3. م.ش

    در مورد سپرده یکم بعد از گذشت یکسال لازم است مبلغ ۱۳٫۵م از ۴۰ تومن ودیعه در حساب باقی بماند و مابقی قابل برداشت است و امتیاز وام به حد نصاب میرسه. لازم نیست همه مبلغ در حساب بماند.
    مراقب ترفند بانکی ها برای تراز اخر سال بانکشون باشین.

    پاسخ
  4. برهان اکبری

    با توجه به اطلاعات اعلام شده از سوی بانک مسکن از هر ۱۰ نفر ۳ نفر موفق به استفاده از وام اولی شدن. این یعنی:
    ۱- ۱۰ نفر ۴۰ میلیون به مدت یک سال تو بانک گذاشتن که سودش (۲۰% سالیانه) میشه معادل ۱۰ تا ۸ میلیون تومان معادل ۸۰ میلیون تومان. پس سود سپرده های اون ۱۰ نفر وام یکی از ۳ نفرو داد.
    ۲- حالا حساب کنید اون ۷ نفری که نتونستن وام بگیرن و ۱۳/۵ میلیون پولشون تو بانک بلوکه شده میشه ۷ تا ۱۳/۵ برابر ۹۴/۵ میلیون که ۸۰ میلیونش وام نفر دوم از ۳ نفرو تامین میکنه و ۱۴/۵ میلیون هم میمونه
    ۳- نفر سوم هم که ۱۴/۵ میلیونش تامین شده و ۶۵/۵ میلیونش میمونه که بانک باید پرداخت کنه

    نتیجه: بانک به ازای هر نفر وام گیرنده حدود ۲۲ میلیون اعتبار تخصیص داده اونم تو بدترین حالت که سود پولایی که مردم تو یک سال خوابوندنو ۲۰% بگیری. حالا حساب کن بانک مسکن با این پول قبل از گرونیا دلار ۴۰۰۰ تومنی خریده باشه و حالا نگیم ۱۶۰۰۰، بگیم سه برابر یعنی ۱۲۰۰۰ تومن فروخته باشه. با این اوصاف بانک مسکن برای وام دادن به اون ۳ نفر نه تنها از جیبش چیزی نذاشته بلکه یه چیزی هم کاسب شده.

    این چیزی نیست جز کلاه گذاشتن سر مردمی که به امید خانه دار شده پولاشونو تو بانک مسکن سپرده کردن تا وام بگیرن

    پاسخ
  5. هلن

    یه مقاله بنویسید در مورد اینکه سقف سن بنا رو برای وام مسکن یکم بردارن…با این قیمتهایی ک مسکن پیدا کرده حداقل بتونیم یه خونه ۲۰ ساله بخریم

    پاسخ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمام حقوق این سایت متعلق به ملک رادار می باشد.


استفاده از مطالب سایت تنها با ذکر منبع بلامانع است.