صحبت‌های رئیس شورای شهر تهران در مورد برج سازی در منطقه ۲۲

به گزارش ملک رادار و به نقل از دنیای اقتصاد، رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد: برج‌سازی‌های منطقه ۲۲ منطبق بر اصول شهرسازی نیست و منجر به افزایش جمعیت‌پذیری این منطقه خواهد شد. مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران به مشکلات منطقه ۲۲ پایتخت اشاره کرد و گفت: بلند‌مرتبه‌سازی‌هایی که در این منطقه انجام شده موجب جمعیت‌پذیری بیش از اندازه در این منطقه می‌شود که منطبق بر اصول شهرسازی نخواهد بود.او ادامه داد: در حال حاضر که هنوز جمعیت در این بلند مرتبه‌سازی‌ها اسکان نیافته‌اند ترافیک این منطقه بسیار شدید است چه رسد به اینکه جمعیت هم در این منطقه ساکن شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالا بروید